Hopp direkte til innhold

Spør eksperten

LHLs eksperter svarer på dine spørsmål om hjerte- og lungesykdom, hjerneslag, kosthold, astma, allergi, eksem, inneklima, sykdomsmestring og pasientrettigheter.

Er spørsmålet ditt kanskje allerede besvart?

Spørsmål innsendt 13. juni 2014. Referansenummer: 4823

4823

Har alltid hatt høyt blodtrykk....går å på blotrykksdempende....Var hos legen den 4. Juni og målte -undertrykket var for høyt ....måtte tilbake etter 1.uke og måle i dag var det 144/109 er svimmel og hodepine.....er konstant sliten .... må jeg ikke øke dosen ? Hva er farlig ?

Les svaret

Vår ekspert, Wasim Zahid, Hjertespesialist svarer

Besvart 13. juni 2014
Wasim Zahid, Hjertespesialist

Et svar vil bli publisert her på "Spør eksperten" innen 1-5 virkedager. For å ivareta din anonymitet har vi ikke registrert din e-post. Vi har derfor ingen ingen mulighet til å svare deg direkte. Derfor må du ta godt vare på referansenummeret under.

Når du skal sjekke om du har fått svar må du skrive dette inn i søkefeltet "Søk i våre svar" på forsiden.

Medlemskap

Vi håper du liker denne tjenesten. Ønsker du å bidra til at vi kan fortsette vårt arbeid med rådgivning, foreyggende arbeid, rehabilitering, behandling og mye mer: støtt oss eller bli medlem.

Behandling

Se også vår Guide for raskere behandling på LHL-sykehuset Gardermoen

Ditt spørsmål

Alle spørsmål blir lest og alle svar anonymisert. Av personvernhensyn kan vi ikke svare deg direkte på e-post, men spørsmålet ditt vil ble publisert her innen 1-5 virkedager. Vi ber deg skrive kortfattet, har du komplekse problemstillinger anbefaler vi fastlegen din. Prøv gjerne å søke først - kanskje har vi allerede svart på det du lurer på?

500 tegn igjen

Velg en ekspert (må velges)

For å kunne svare best mulig, ønsker vi å vite litt om hvem du er (frivillig):

Kjønn

Ved å klikke på innsendingsknappen godtar du våre brukerbetingelser



Vis alle spørsmål og svar