Hopp direkte til innhold

Spør eksperten

LHLs eksperter svarer på dine spørsmål om hjerte- og lungesykdom, hjerneslag, kosthold, astma, allergi, eksem, inneklima, sykdomsmestring og pasientrettigheter.

Er spørsmålet ditt kanskje allerede besvart?

Spørsmål innsendt 2. mai 2015. Referansenummer: 7618

Øyedråper

Er det farlig eller kan man få en dårlig reaksjon dersom jeg bruker øydråpene FUCITHALMIC 10 mg og samtidig går på sobril daglig ? Det står i pakningsvedlegget at man skal spørre først dersom man går på andre legemidler. mvh.

Les svaret

LHL svarer

(1)
Besvart 04. mai 2015
LHL

Dette spørsmålet er dessverre ikke relevant for denne eksperttjenesten, og kan ikke besvares her. Om du mener ditt spørsmål likevel bør besvares av LHL, Landsforeningen for hjerte- og lungesyke, ta kontakt på e-post: post@lhl.no.

Gi dette svaret det antall stjerner du synes det fortjener:

Ditt spørsmål

Alle spørsmål blir lest og alle svar anonymisert. Av personvernhensyn kan vi ikke svare deg direkte på e-post, men spørsmålet ditt vil ble publisert her innen 1-5 virkedager. Prøv gjerne å søke først - kanskje har vi allerede svart på det du lurer på?

Velg en ekspert

For å kunne svare best mulig, ønsker vi å vite litt om hvem du er (frivillig):

Kjønn

Ved å klikke på innsendingsknappen godtar du våre brukerbetingelser



Vis alle spørsmål og svar