Hopp direkte til innhold

Spør eksperten

LHLs eksperter svarer på dine spørsmål om hjerte- og lungesykdom, hjerneslag, kosthold, astma, allergi, eksem, inneklima, sykdomsmestring og pasientrettigheter.

Er spørsmålet ditt kanskje allerede besvart?

Spørsmål innsendt 31. januar 2016. Referansenummer: 10091

Tinnitus

Er det noen av BT-medikamentene på det Norske markedet som kan utløse tinnitus? Kan angiotensin ll hemmere utløse tinnitus? Jeg ønsker svaret jeg evt får dokumentert slik at jeg selv kan lese meg opp på problemstillingen.

Les svaret

Vår ekspert, Morten Schei, Hjertespesialist/kardiolog svarer

Besvart 03. februar 2016
Morten Schei, Hjertespesialist/kardiolog

Dette spørsmålet er dessverre ikke relevant for denne eksperttjenesten, og kan ikke besvares her. Om du mener ditt spørsmål likevel bør besvares av LHL, Landsforeningen for hjerte- og lungesyke, ta kontakt på e-post: post@lhl.no.

Ditt spørsmål

Alle spørsmål blir lest og alle svar anonymisert. Av personvernhensyn kan vi ikke svare deg direkte på e-post, men spørsmålet ditt vil ble publisert her innen 1-5 virkedager. Vi ber deg skrive kortfattet, har du komplekse problemstillinger anbefaler vi fastlegen din. Prøv gjerne å søke først - kanskje har vi allerede svart på det du lurer på?

500 tegn igjen

Velg en ekspert (må velges)

For å kunne svare best mulig, ønsker vi å vite litt om hvem du er (frivillig):

Kjønn

Ved å klikke på innsendingsknappen godtar du våre brukerbetingelser



Vis alle spørsmål og svar