LHL

Hopp direkte til innhold

Om Sandvika Nevrosenter

Spesialister på nevrologi.

Nevrolog i Oslo, Akershus, Buskerud og Drammen

Sandvika Nevrosenter AS ble etablert i 1999 og er i dag landets største privatpraksis i nevrologi. En nevrolog ved Sandvika Nevrosenter utreder og behandler pasienter med mistanke om eller med kjente sykdommer innenfor nevrologi.

Nevrolog med nevrofysiologisk laboratorium

Som spesialister på nevrologi har vårt senter et eget nevrofysiologisk laboratorium med nevrografi (undersøkelse av nerveledningshastighet) og Curato Røntgen som nærmeste nabo. Hos oss vil du møte kompetente nevrologer som gir deg personlig service og omsorg. Hver nevrolog skal i tillegg være behjelpelig i forhold til oppfølging.

Om du har behov for å komme i kontakt med en nevrolog, holder vi til i Nye Sandvika Storsenter med lett adkomst, blant annet gratis senterbuss tur/retur Oslo. Du vil få profesjonell behandling innen nevrologi.

Hos privat nevrolog er det kort ventetid. Henvisning er ikke nødvendig. Pasienter med helseforsikring tilbys også time i løpet av få dager. Ta gjerne kontakt om du har behov for en nevrolog.

Kontakt oss

Telefon: 67 52 20 80

Mandag–fredag, kl. 8–15

E-post: Kontaktskjema

Vi svarer deg så fort vi kan i våre åpningstider.

Besøksadresse:

Sandvika Storsenter, 5 etasje (Helsebygget). Reise hit

Sandvika Nevrosenter AS
Sandviksveien 178
1337 Sandvika

Postadresse:
Sandvika Nevrosenter AS 
Postboks 223
1300 Sandvika

ISO-sertifisering

Sandvika Nevrosenter ble ISO-sertifisert i desember 2014 i henhold til kvalitetsstandarden 9001. I desember 2017 ble vi resertifisert i ISO 9001-2015.

Dette er en internasjonal standard som stiller krav til et organisert kvalitets- og ledelsessystem, og innebærer:

  • tydelig rutinebeskrivelse av vårt arbeid
  • rapporterering av oppståtte avvik fortløpende og gjennomgang av avvik på fellesmøter
  • iverksetting av korrigerende og forebyggende tiltak ved avvik
  • opplæringsplaner for nyansatte og fokus på kompetanseutvikling for alle ansatte
  • gjennomføring av årlig internrevisjon
  • gjennomføring av pasienttilfredshetsundersøkelser, medarbeiderundersøkelser og eksterne samarbeidspartnere
  • eget kvalitetsutvalg som gjennomgår evt. klager