Hopp direkte til innhold
Trening og fysisk aktivitet

Video: Styrke og balanse

Filmen er basert på LHL sitt treningsprogram "Styrke, balanse og avspenning". Dette programmet har moderat intensitet.

Økt Styrke og balanse

Varighet 28 minutter
Utstyr Treningsmatte.

Styrke og balanse

Slik gjennomfører du økten:
Øvelsene gjøres stående og på treningsmatte. Programmet har fokus på kroppsbevissthet, balanseøvelser og styrketrening.

Styrkeøvelsene er tilpasset med ulike alternativer, så du kan tilpasse øvelsen så den passer deg. Hver øvelse gjøres i 45 sekunder og du gjør så mange repetisjoner du klarer av hver øvelse, det er pause i 30 sekunder mellom hver øvelse.

Det er totalt 8 styrkeøvelser fordelt på 4 sett med to øvelser og hvert sett gjøres to ganger

Innhold:

  • Oppvarming
  • Balanse
  • Styrketrening: 8 styrkeøvelser for hele kroppen i stående og på treningsmatte.

Vi anbefaler at du avslutter med denne: Video: Avslutning på treningen

 

Tips til avspilling av video:

  • Klikk på ikonet for fullskjerm Vimeo ikon fullskjerm (nederst til høyre på videoen) så ser du video i full størrelse på skjermen.
  • Slik kobler du til din TV-skjerm: Last ned vimeo-app (gratis) og du er i gang, eller; hvis du har Chromecast kan du velge "Cast..." i nettleseren (Chrome).

Støttet av Stiftelsen Dam

Støttet av Stiftelsen DAM