Hopp direkte til innhold

Spør eksperten

LHLs eksperter svarer på dine spørsmål om hjerte- og lungesykdom, hjerneslag, kosthold, astma, allergi, eksem, inneklima, sykdomsmestring og pasientrettigheter.

Er spørsmålet ditt kanskje allerede besvart?

Spørsmål innsendt 2. mai 2015. Referansenummer: 7618

Øyedråper

Er det farlig eller kan man få en dårlig reaksjon dersom jeg bruker øydråpene FUCITHALMIC 10 mg og samtidig går på sobril daglig ? Det står i pakningsvedlegget at man skal spørre først dersom man går på andre legemidler. mvh.

Les svaret

LHL svarer

Besvart 04. mai 2015
LHL

Dette spørsmålet er dessverre ikke relevant for denne eksperttjenesten, og kan ikke besvares her. Om du mener ditt spørsmål likevel bør besvares av LHL, Landsforeningen for hjerte- og lungesyke, ta kontakt på e-post: post@lhl.no.

LHLs rådgivningstjeneste "Spør eksperten" er stengt på grunn av økonomiske innsparinger.

Vi har besvart spørsmål om hjerte- og lungesykdom, hjerneslag, kosthold, astma, allergi, eksem, inneklima, sykdomsmestring og pasientrettigheter.

Vis alle spørsmål og svar