Hopp direkte til innhold
Hjertekampen
Bli med Ona og LHL på Hjertekampen

Et bedre liv med et sterkere hjerte

Bli med på Hjertekampen – en halvtime med trening tre ganger i uka gir deg et sterkere hjerte, mer overskudd og reduserer risikoen for å utvikle alvorlig sykdom.

Jeg håper du har hatt en fin sommer!

Vi vil hjelpe deg i gang med trening etter sommeren. Etter late feriedager er det lett å falle ut av gode rutiner. Det er bra og viktig for kroppen med en pause, men det er også viktig å komme i gang igjen.

Hva med å starte treningshøsten med et 8-ukers treningsprogram for å få på plass de gode vanene og en rutine for aktivitet?

Ona Eklund, fysioterapeut LHL
Trening på dine premisser

Trening

Vi har laget tre 8-ukers treningsprogrammer, med tilrettelagt trening på ulike nivåer. Til hver uke er det tre ulike aktiviteter. Programmet har progresjon fra uke til uke, i takt med at du blir i bedre fysisk form. Start med å velge nivå:

Nivå 1 Ny giv!

Treningsprogram tilpasset deg som trener lite eller ingenting, er mye stillesittende eller har en funksjonsbegrensning - og trenger en ny giv og tilpasset aktivitet. Øktene skal hjelpe deg å komme i gang med trening.

Nivå 2 På rett vei!

Treningsprogram tilpasset deg som er aktiv, men som ikke trener regelmessig. På rett vei passer for alle som ønsker økt aktivitet og mer strukturert trening for å komme i bedre fysisk form.

Nivå 3 God flyt!

Treningsprogram tilpasset deg som er mosjonist og trener to eller flere ganger i uken. God flyt gir deg mulighet til å utfordre deg selv litt mer og gi deg økt fysisk fremgang.

Last ned Hjertekampen-appen

Hjertekampen er gratis, motiverende og enkel å følge – enten du begynner å trene for første gang på lenge, eller om du ønsker å trene mer systematisk for å få raskere fremgang. Vi hjelper deg i gang - og til å fullføre!

Få tips, treningsprogram og inspirerende videoer rett på telefonen:

Last ned fra AppStore   Tilgjengelig på Google Play

Velkommen til Hjertekampen

Fysioterapeut i LHL Ona Eklund