Hopp direkte til innhold

Vi er sterkere sammen! Afasiforbundet i Norge er nå del av LHL. Hjertelig velkommen! Søk afasi-midler.

E-post: Slik får du tilgang til e-post, endrer passord og glemt passord

Viktig melding

E-post for tillitsvalgte og lag (Webmail)

Slik tar du i bruk epost som tillitsvalgt, og får tilgang til lagets delte epost.

Hvert lokallag, fylkesstyre, interessegruppe og nettverk i LHL har en egen e-postkonto. Tillitsvalgte med verv "Leder" eller "IT-kontakt / Medlemsansvarlig" har automatisk tilgang til denne.

Min side kan du sende både e-post og SMS til medlemmer (alle - eller et utvalg som du selv velger).

Har du glemt passordet? Eller fått melding om å å lage nytt?
Det gjør du på https://reset.intility.com/

Slik gjør du:

Du har fått brukerkonto hos LHL i ditt navn: ""

  1. Lag passord:
    Gå til https://reset.intility.com/ for å lage nytt passord
  2. Logg inn på e-post:
    Gå til https://outlook.office.com og logg inn med brukernavn og valgt passord. Du får deretter engangskode på SMS som du må bruke.

Deretter skal du legge til lagets e-postadresse ("Delt mappe"):

  1. Høyreklikk på "Mapper"
  2. Velg "Legg til delt mappe eller postboks"
  3. Skriv inn e-posten du ønsker å legge til (lagets e-postadresse) og velg "Legg til"

Last ned brukerveiledning her

Tips til passord

Dersom du ikke får endret passordet ditt, kan dette være fordi det ikke oppfyller sikkerhetskravene.

Her er noen tips til hvordan du kan lage et passord som vil bli godkjent og er sikkert:

  • Passordet må normalt inneholde minimum 9 tegn.
  • Vi anbefaler at passordet er en setning bestående av minst fem ord. Dette vil i de alle fleste tilfeller oppfylle kravet til antall tegn og ha høy sannsynlighet for å bli godkjent. Forsøk å lage en setning som består av vanlige ord som er lett å huske.
  • Passordet bør ikke inneholde eget navn, firmanavn, eller annen informasjon om deg som er offentlig tilgjengelig på nett.
  • Ditt nye passord bør ikke ligne tidligere passord. Dersom du ikke får endret passordet prøv en helt ny passordsetning.

Trenger du hjelp?

Hvis du trenger hjelp til dette kan du kontakte kundeservice hos Intility (vår leverandør): telefon 24 10 34 00.

Alle andre henvendelser skal til vår medlemservice, på telefon 22 79 90 00.